Wouw, wat een campagne!

Louise Delage, een 25 jarige dame waar ik tot vandaag nog nooit iets over had gehoord. Via via kwam ik bij haar instagram account terecht.

Op 1 augustus startte zij haar account en behaalde in een maand al meer dan 65,000 volgers. Ondertussen staat die teller op +91,500.

Een mooie meid, mooie foto’s, veel volgers. Doet ze goed toch? 

 

Klik hier om het instagram account te bekijken.

Onwetend over de boodschap van haar foto’s zag ik een leuk, gezellig leven. Gevuld met feestjes, vrienden, glamour en vanalles waar de normale sterveling naar verlangt.

Tot die laatste post…

 

Wouw…

De onzichtbaarheid van een alcohol verslaving. Op elke foto heeft Louise een alcoholische versnapering in haar hand of in de buurt.

Het hele account is onderdeel van een campagne van Addict Aide. Een organisatie die aandacht wil vragen rond alcoholisme onder jongeren.

The Guardian heeft een artikel geschreven wat ingaat op de marktstrategie.

Alles wat ik er nog over kan zeggen is: “Wouw. Ik voel me in de maling genomen en geschokt. Gek hoe er een dikke glamoureuze deken over alcohol gebruik heen ligt. Ik zeg geslaagd!”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *